Storingen tijdens kantooruren (of niet spoedeisend)
U kunt een storing of reparatieverzoek melden bij de huismeester of bij VBA kenbaar maken door een reparatieverzoek in te dienen via de Minerva Vastgoedbeheer B.V. website. U kunt uitsluitend reparatieverzoeken indienen die betrekking hebben op de gemeenschappelijke zaken van de VvE. Reparaties aan uw privé-gedeelte handelt u zelf af.
Calamiteiten buiten kantooruren
In geval van spoedeisende klachten (brand, een gesprongen waterleiding of inbraak) kunt u het servicenummer van Minerva 24 uur per dag bereiken. Na kantooruren wordt u automatisch doorgeschakeld naar de meldkamer.
>> Bij inbraak dient u zelf bij de Politie aangifte te doen.
>> Minerva heeft een kopie van het proces verbaal nodig voor de verzekering
Storingsnummers
Huismeester
- 020 – 463 23 51
- 06 – 20 24 67 31
- huismeester@andros-wonen.nl
Minerva Vastgoedbeheer B.V. (Minerva)
- 020 331 45 31